No nonsens businessgroei in een technische cybersecurity omgeving
Voor Storro, een gerenommeerde specialist in cybersecurity, hebben we een no nonsens businessgroei gerealiseerd. Co-founder Friso Stoffer vertelt alles over de manier waarop we zijn klantgerichte propositie hebben aangescherpt in deze Go-to-market case study.
Go-to-market case study Storro
Resultaten:
- De aanscherping naar een klantgerichte propositie.
- De ontwikkeling en uitvoering van een volledige Go-to-Market strategie.
- > 1.500 prospects benaderd, > 90 leads, > 50 online demo’s in 2 maanden tijd.
- Website content van generiek naar branche specifiek: voor 4 branches (Adviesorganisaties, Creatieve-, Financiële en Juridische dienstverlening) is herkenbare communicatie ontwikkeld.
- De commerciële aantrekkelijkheid van Storro voor investeerders vergroot.
- Meer effectiviteit van verkoopgesprekken door coaching/ondersteuning op het gebied van salesvaardigheden.
Meer weten over sales? Download nu ons gratis ebook!
Lees hier verder hoe wij dit hebben gerealiseerd. Of neem contact met ons op om dit toe te lichten.
Wil je meer weten over deze case? Lees dan nu de case study!