Servicekader
- Doorontwikkeling organisatiepropositie
- Salespresentatie omgezet van kenmerken naar klantvoordelen
- Webteksten aangepast en gemaakt
No Non Sales is door MorgenZon Energie gevraagd om haar verkoop- en marketingproposities scherper te maken om deze beter aan te laten sluiten bij haar doelgroepen. Daarnaast heeft No Non Sales MorgenZon Energie geadviseerd over de opzet en inhoud van hun website. Voor de verkoopafdeling is een presentie doorontwikkeld naar een effectief format.
Om dit te kunnen realiseren heeft No Non Sales een objectieve analyse van de markt voor zonnepanelen gemaakt en de uitkomsten hiervan verwerkt in haar documenten en aanbevelingen., waarmee een effectievere benadering van haar markt is gerealiseerd.
Frans Wehkamp, partner van MorgenZon Energie: “In samenwerking met No Non Sales hebben we een scherpere propositie en documentatie ontwikkeld die de professionaliteit van onze dienstverlening en de voordelen voor onze klanten zeer goed weergeeft. De grote betrokkenheid, de proactiviteit en vakkennis van No Non Sales hebben er voor gezorgd dat dit binnen de gestelde kaders en budget een succesvol resultaat heeft opgeleverd”.
“No Non Sales heeft binnen de gestelde kaders en budget een succesvol resultaat opgeleverd“
Scense
Wij hebben de kennis en ervaring van No Non Sales als zeer bruikbaar en direct toepasbaar ervaren
Ascendors
No Non Sales bracht de bijzondere combinatie van pragmatisme en diepgang waarmee we goed verder konden!